Nederlands Engels
    VlietkinderenVlietkinderenVlietkinderenVlietkinderen

Vlietkinderen

Door een fusering ontstond in 2005 een nieuwe stichting voor de kinderopvang in Leidschendam, Voorburg en Den Haag, Vlietkinderen. Voor deze nieuwe organisatie ontwikkelde Dare to Design* het nieuwe logo en de daarbij behorende huisstijl. Het blauw en de golven van de letters uit het logo staan symbool voor de rivier de Vliet, die dwars door het werkgebied van Vlietkinderen stroomt en waar zij haar naam aan te danken heeft. Het complete pakket van briefpapier, advertentie tot website en naamborden is verzorgd door Dare to Design*. Inmmiddels genieten de poppetjes uit de huisstijl van Vlietkinderen ernorm veel bekendheid in de regio en zijn ze geliefd onder de kinderen. In 2012 is er voor gekozen de poppetjes van de huisstijl ook in het logo van Vlietkinderen toe te voegen. Deze toevoeging maakt het merk nog sterker en klaar voor de toekomst.

Vlietkinderen zet in deze roerige tijden in de kinderopvangbranche hoog in op marketing en PR. Dare to Design ontwerpt poster, flyers, gadgets en verschillende marketinguitingen voor Vlietkinderen om hun toppositie in de branche nog sterker te maken.

De krachtige huisstijl van Vlietkinderen wordt uiteraard ook doorgevoerd in magazines, jaarverslagen, medewerkersbladen, nieuwsbrieven. Het jaarverslag van Vlietkinderen is al meerdere malen genomineerd voor de titel Beste Jaarverslag.