Nederlands Engels

Marketing campagnes: de omzet van jouw organisatie structureel verhogen

Meedenken met onze klanten, dat zit in onze Rotterdamse genen. Het is onze allergrootste passie om een marketingstrategie te bedenken, die maximaal rendement haalt uit de marketingeuro om de omzet van jouw organisatie structureel fors te verhogen. Vlijmscherp de markt en de doelgroep bepalen, creatief bedenken hoe we deze effectief kunnen bereiken, meedenken in de aanvliegroute en support geven bij het tenderproces. Als Rotterdams reclamebureau geloven wij in stevige 'below the line' marketing, mits goed toegepast en out of the box denken om onderscheidend om te gaan met het marketingbudget. Zowel offline als online. Dat is de manier om met minimale inzet van middelen maximale omzetgroei te genereren bij onze clientele. 

Marketing, the new world

Er verandert nogal wat in het marketing landschap. Gureillamarketing, virals, social media, mutant adds en online advertising. Deze nieuwe tools bieden mogelijkheden om de marketing van een product of dienst efficient uit te voeren, maar dan moet je deze wel goed toepassen. Waar liggen de kansen in de markt. Hoe kunnen we deze zo lean en mean mogelijk benutten. De investering zo optimaal mogelijk gebruiken. Partnerhip in marketing en communicatie, dat is reclamebureau Dare to Design.

Voor de marketing campagne van een product of dienst, is het van groot belang dat we de doelgroep zo nauwkeurig mogelijk bepalen. Wat willen we bereiken en wat is de beste methode die aansluit bij de doelgroep. Reclamebureau Dare to Design uit Rotterdam bepaalt de marketing strategie en bedenkt campagnes. Van abri's tot guerilla marketing, afhankelijk van de ontvankelijkheid van de doelgroep. Uiteindelijk is het onze doelstelling om zoveel mogelijk klanten te binden aan het bedrijf van onze klanten. We maken hiervoor gebruik van de marketingmix die maximaal rendeert, elkaar goed aanvult en zoveel mogelijk exposure genereert bij de doelgroep. Onderstaand gaan we nader in op een paar 'P'-'s uit de marketing mix.

Direct Mail campagne

Een direct mail campagne is de meest directe manier van benadering van je doelgroep. Bij het sturen van een direct mail benaderen wij elke prospect persoonlijk door middel van een mailing per post. De uitdaging hiervan is te zorgen voor het juiste onderscheid tussen alle andere post door uiterlijke kenmerken zoals kleur, vorm en grootte.

E-mailmarketing

Dare to Mail is het innovatieve nieuwsbriefsysteem waarmee je op eenvoudige wijze online nieuwsbrieven kunt versturen en online e-mail marketing kunt uitvoeren. Deze oplossing voor het versturen van digitale post is makkelijk, hip en veel minder kostbaar dan het versturen van de traditionele nieuwsbrieven. Zoek je dus een goedkope oplossing voor het versturen van een mailing, dan is Dare to Mail de beste optie. Al vanaf € 9,95 per maand heb je de beschikking over een nieuwsbriefsysteem. Check www.daretomail.nl voor meer informatie.

Enkele voorbeelden van nieuwsbrieven die verstuurd zijn met Dare to Mail:

Outdoor campagne

Om een organisatie of product goed onder de aandacht te brengen, is een outdoor campagne ook een interessante optie. Hiermee ben je goed zichtbaar in het straatbeeld. Afhankelijk van de aanwezigheid van de doelgroep kan de campagne op verschillende plaatsen en in verschillende regio's worden ingezet. Dit kunnen traditionele 3-hoeksborden zijn, maar ook bijv. outdoorledschermen met bewegende beelden. Wij hebben de kennis en ervaring om te adviseren welke oplossing bij welke boodschap en doelgroep het beste rendeert.

Pricing

Een van de P's uit de marketingmix is natuurlijk prijs. En die fascineert ons want prijs is niet alleen een simpele samenvoeging van de kosten en de winstopslag. Prijs heeft een aantal bijzondere psychologische aspecten, die ervoor zorgen dat we aan een product of dienst extra waarde toekennen als de prijs hoger is. Ook zijn er hele interessante businessmodellen waarbij de prijs anders is opgezet en de omzet daardoor sterk beinvloed kan worden. Strategic pricing is heel belangrijk voor de positionering van het product. Omdat wij zien dat prijs zo'n enorme impact heeft en tegelijkertijd de prijsstrategie niet altijd de hoogste prioriteit krijgt, hebben wij ons gespecialiseerd in deze materie. Het is verbazingwekkend hoeveel impact een goede strategie kan hebben voor de winstmarge in jouw organisatie. Het is tenslotte een stuk leuker om omzet te verhogen, dan elke keer weer in de kosten te snijden.

Gerelateerde projecten


Charlie da Farma

Charlie da Farma

Charlie da Farma is een Nederlandse clubhouse DJ, gespecialiseerd in het creëren van een opzwepende ...

Lees meer


Charlotte Wiering

Charlotte Wiering

Charlotte Wiering is orthomoleculair therapeut en gespecialiseerd in optimalisatie van het voedingspatroon ...

Lees meer


Vlietkinderen

Vlietkinderen

Door een fusering ontstond in 2005 een nieuwe stichting voor de kinderopvang in Leidschendam, Voorburg ...

Lees meer


Gerelateerde blogs


Dare to Design bestaat tien jaar!

02 februari 2016

Dare to Design bestaat tien jaar!

Dare to Design bestaat tien jaar en daarom trakteren wij met maar liefst tien acties gedurende 2016. De eerste actie is een gratis verjaardagkaart voor elke bestellende klant van dit jaar. Wij zullen de ...

Lees meer


SEO Trends 2015

24 juni 2015

SEO Trends 2015

Onlangs kwam ons weer een aantal nieuwe trends ter ore rondom SEO die ons waard leken om even te delen met de klanten van onze Dare to be Found services.    Content en content en content Google ...

Lees meer


Lancering nieuwe versie van Dare to Mail

12 maart 2015

Lancering nieuwe versie van Dare to Mail

Dare to Design lanceert een belangrijke update van haar nieuwsbriefsysteem Dare to Mail. Met dit systeem kan op eenvoudige wijze nieuwsbrieven ofwel emails gestuurd worden aan grote groepen gebruikers. ...

Lees meer